Garantie en Klachten

Garantie

Ondanks dat we de producten in onze webshop geselecteerd hebben op kwaliteit en duurzaamheid, kan het voorkomen dat je ergens niet helemaal tevreden mee bent. Wanneer er iets niet in orde is met het bestelde product, neem dan per mail info@speelgoedenspel.nl contact met ons op. 

Graag met vermelding van je ordernummer en adresgegevens. Daarop ontvang je binnen één werkdag een mail ter bevestiging. Vervolgens gaan wij aan het werk om zo snel mogelijk een passende oplossing voor je te vinden.

Garantie heb je alleen bij een gegronde klacht. De klacht is gegrond als deze niet veroorzaakt is door:

  • beschadiging door opzet, of door nalatigheid ( bijvoorbeeld water-, val en/of stootschade);
  • onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud;
  • normale slijtage en/of
  • beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing.

Voor service met betrekking tot garantie of andere klachten vragen wij altijd per e-mail contact met ons op te nemen met daarin je gegevens, je ordernummer en een duidelijke omschrijving van het probleem, eventueel voorzien van een foto.

 Klachten

Uiteraard doen wij ons uiterste best om te zorgen dat je een goed gevoel krijgt als je winkelt bij Speelgoed en Spel. Mocht het toch zo zijn dat je een klacht hebt over Speelgoed en Spel, dan kun je een mail sturen naar info@speelgoedenspel.nl. Binnen één werkdag zullen we een e-mail sturen als ontvangstbevestiging van je klacht. Vervolgens zullen wij ons best doen, om zo snel mogelijk (tenminste binnen 14 dagen na ontvangst) proberen je klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.

Klachten en garantie-afwikkelingen worden uitsluitend per e-mail of post in behandeling genomen.

Ons postadres is:

Speelgoed en Spel
Verdipad 22
2912 XL Nieuwerkerk aan den IJssel 

Let op: dit is geen retour of bezoek adres.

Wanneer we er samen niet uit komen, dan kun je altijd contat op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Speelgoed en Spel bij is aangesloten. 

Mocht deze bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigendeoplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid je geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).